Fredagskväll och prac

Fredag kväll varken jag (Dover) eller Simpelthing har något i kalendern.. Allt luktar som en kväll för inlärning av av avancerade flashtaktiker och en hel rad med PCWs :) Allt luktar helt rätt i min mening!

Nu sitter jag här på bloggen och skriver några rader i väntan på att toffeL och Sinnes7kt ska komma hem och ansluta sig till våran lågt pingande ventriloserver. Loggade precis in på E-s.se för att vara bered att boka en server så fort jag hör någon röst i ventrilo.

Det har hänt mycket sedan den senaste updaten på bloggen.. Jag har spelat av 3 mycket trevliga lan varav ett som jag kommer minnas mycket väl hos SimPPaN... Jag, simpelthing, peppen, SimPPaN och ECHLETTE två nätter med det mesta innom cs väg! Efter första natten drog hela laget iväg till Piteå stad mer bestämt Datorfixarna där jag blandannat handlade en ny prollefläkt (Freezer 7 Pro) =D Efter en snabb sväng förbi på coop så drog vi tilbaka till öbers där vi satte oss och kitta vårade datorer! Det har även hunnit vara Julafton!! Jag fick ett Steelseries sibera headset <3<3

R.I.P, min G5a har lämnat min stora svarta Steelseries musmatta för evigt!! Musen hade en mycket svår sista tid i livet.. Hon kopplade bort sig själv lite då och då så det gick inte att spela med henne längre så hon fick jag lämna över till vetreneren;( Hon har blivigt ersatt med en sprojlarns ny microsoft 3.0 gaming mus =)

Måste tacka er alla som följer bloggen jag hoppas ni fortsätter att göra det trots att vi inte kom med i PT idag =)
Pussochhej // Dover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0